Scamper och Sneaker - lär dig programmera med katter

Första lektionen i programmering! Helt utan dator och skärm ger Scamper och Sneaker förståelse för hur programmering fungerar. Koda katten Scamper på olika sätt - i det medföljande häftet finns både en liten saga och inspirerande instruktioner. Scamper kan leka kurragömma, leka med garnnystanet och försöka fånga kompisen, kattungen Sneaker, när den far nerför rutchkanan! Scamper kan gå framåt och bakåt, svänga höger och vänster - bestäm vad du vill att hen ska göra! Kräver 3 st AAA-batterier (ingår ej). Från 4 år.
689 kr
CE-märkt enligt EN-71 Ej lämplig för barn under 3 år Prisbelönad produkt
Rekommenderad ålder:
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
Ej i lager
SKU
LER-3081

Lekande lätt på nätet sedan 2005!

STEM lekset från Learning Resources. 22 delar. Stora katten kan gå framåt, bakåt, svänga höger och vänster. Material: plast. Instruktioner på engelska, tyska, franska och spanska (ej svenska). Stora kattens längd är ca 12 cm. Drivs av 3 AAA-batterier (ingår ej). Från 4+ år.
Mer information:
CE-märkningCE-märkt enligt EN-71
Ej under 3Ej lämplig för barn under 3 år
PrisbelönadPrisbelönad produkt

Learning Resources är ett amerikanskt företag som sedan många år tillbaka är väletablerade i Europa, kända för sina pedagogiska leksaker av hög kvalitet. Man vill inspirera till en livslång kärlek till lärande - i skolan, hemma och på arbetsplatsen. Låt barnet ta ansvar för sitt lärande och möjliggör att det kan lyckas med det.